Παρασκευή, Δεκεμβρίου 30, 2005

Οι χωριάτες του village και μια ενδιαφέρουσα νύχτα

Είδα χτές του "αδερφούς Γκρίμ"...Δε θα σχολιάσω. Θα πώ απλά οτι απο τον Γκίλιαμ περίμενα μαλλον περισσότερα.
Μου κάνει εντύπωση κάθε φορά ο κόσμος του Βίλατζ αλλα και του Κοσμόπολις πλέον. Αδυνατώ να κατανοήσω τους λόγους για τους οποίους κάποιος πηγαίνει σινεμά και πληρώνει 7,5 ευρώ για να χαζογελάει και να κοροιδεύει καθ'όλη τη διάρκεια της ταινίας.
Είμαι περίεργος.
Το παραδέχομαι.
Ιδιαίτερα όσον αφορα το σινεμά μπορώ άνετα να τσακωθώ με κάποιον είτε γιατί δε με αφήνει να δω την ταινία, είτε ακόμα επειδή, στην μετέπειτα συζήτηση οπου συνήθως θα διαφωνεί μαζί μου για το περιεχόμενο του έργου η για τα πιθανά μηνυματα που κατάφερε η δεν κατάφερε να περάσει ο σκηνοθέτης, δεν μου παραθέτει επιχειρήματα που να στέκουν. Είναι απίστευτο το πόσο μπορεί να με νευριάσει κάποιος με αυτό τον τρόπο.
Είμαι περίεργος.
Απο κεί και πέρα πρέπει να το δηλώσω. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ ΣΚΑΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΣΠΑΤΑΝΑΙΟΙ, τι έρχεστε ρε κακομοίρηδες σινεμά και μου σπάτε τα αρχίδια και μου χαλάτε την ησυχία μου? Ποίος σας είπε οτι έχετε το δικαίωμα να ζαλίζετε τα παπάρια του κόσμου στην αίθουσα επειδή στο σπίτι σας δεν έχετε χώρο να την παιξετε. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕ ΖΩΑ (παρατηρώ πως τελευταία έχω αρκετά νεύρα. Θα το φροντίσω)

Μετα απο αυτό πήγα στο πάρτυ του φίλου μου του Γιώργου. Η νύχτα προμηνυόταν πολύ βαρετή, καθότι ο Γιώργος θα έπαιζε μουσική και εγώ δεν θα ήξερα κανένα. Η ευχάριστη έκπληξη δεν άργησε να έρθει και μόλις μπήκα στο μαγαζί ανακάλυψα οτι ήταν και η φίλη μου η Λήδα. Σπάνιο άτομο και αρκετά προβληματισμένο, πράγμα που σε κάνει να θές να περνάς ώρες μαζί της. Η αδελφή της απο την άλλη δεν αποτέλεσε καμμία έκπληξη για εμένα. Είναι περίπου το άτομο που μου έιχαν περιγράψει..

...Μυστήριο κορίτσι, μου θυμίζει μια τύπισα απο τη "ναυτία" του Σάρτρ, το χαρακτήρα της οποίας, ο συγγραφέας προσπαθεί συνέχεια να καταλάβει αλλά ποτέ δεν τα καταφέρνει. Όπως είπα και στην ίδια όμως, αυτό το μυστήριώδες, το οποίο τείνουν να το έχουν όλο και λιγότερες στις μέρες μάς, είναι η ειδιοποιος διαφορά που θα ξεχωρίσει τα ερίφια απο τα πρόβατα. Είναι απίστευτο το οτι επι 4 ώρες μου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον πιάνοντας θέματα απο το ζωδιακό κύκλο μέχρι την συγκριτική πολιτική των σοσιαλιστικών κομάτων στην Ευρώπη (!). Δεν ξέρω αν είναι το ποτό που μας έκανε να προβούμε σε κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις πάντως είναι ένα ατομο την άποψη του οποίου είναι ωραίο να ακούς. Σαν τυπικοί σκεπτόμενοι αστοί, αφού κατατάξαμε τους εαυτούς μας στην κατηγορία των έξυπνων, μα λιγότερο χαρούμενων ατόμων, αποφασίσαμε οτι χαρήκαμε για τη γνωριμία και οτι κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε. Δεν ξέρω αν ήταν κομάτια όταν τα είπε αυτά, άλλωστε πρώτη φορά την είδα χτές,..θα φανεί και απο το αν θυμάται το blog, κάτι για το οποίο όμως πολύ αμφιβάλω αφού το URL είναι μάλλον μεγάλο για 3 ποτήρια κοκκίνο κρασί με κανέλα και κάτι σφηνάκια τεκίλα. Κλείνω σημείωνοντας οτι μου φανηκε απίστευτο οτι απο όλα τα τραγούδια του Bob Marley επέλεξε ώς αγαπημένο της το Concrete jungle, που αν και δεν είναι απο τα πιο γνωστά του, τυχαίνει να είναι και εμένα το αγαπημένο μου. Τέλος, να σημειώσω την κορύφαία ατάκα που μου πέταξε στο τέλος, όταν άνοιγα την πόρτα του αυτοκινήτου μου από δεξία για να αφήσω το μπουφάν και μου φάνηκε πολύ αστεία : "Οδηγείς αγγλικό αυτοκίνητο?"

Πάω να φάω και να πάρω το σκαραβαίο απο το συνεργείο.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον προβληματισμό σου με τον κόσμο και τον λόγο που πάει να δει μια κινηματογραφική ταινία.

Το ίδιο παράπονο έχω και στο θέμα των κριτών που γράφουν και βαθμολογούν τις ταινίες άσχετα με το θέμα τους. Εγώ είμαι λάτρης της επιστημονικής φαντασίας και έχω δει μερικές ταινίες του είδους παραπάνω από αυτές του δράματος (πχ), είναι λογικό να είμαι αρνητικός απέναντι στο δράμα -που δεν μου αρέσει. Με αυτό το σκεπτικό, δεν μπορώ να κρίνω το δράμα αλλά ενδεχομένως να μπορώ να κρίνω την επιστημονική φαντασία. Ένας κριτής όμως σήμερα κρίνει τα πάντα άσχετα από το ποιό είδος είναι αυτό που του αρέσει και έχει κλίση. Ύστερα θάβει τα πάντα που δεν είναι του γούστου του.

Στο ίδιο μοτίβο κινείται και ο κόσμος. Βλέπουν ταινίες γιατί είναι το blockbuster της χρονιάς, γιατί θα το δει ο φίλος, ή γιατί έχει διαφημιστεί και όχι γιατί θέλουν να το δουν οι ίδιοι. Δεν εξετάζουν αν τους αρέσει το είδος της ταινίας που πάνε να δουν. Έτσι αργότερα γκρινιάζουν γιατί δεν τους άρεσε.

Τα νεύρα σου νομίζω πως είναι φυσιολογικά για στην περίπτωση που αναφέρεις.

Αν ποτέ ακούσεις κάποιον να φωνάζει "ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΖΩΟ" σε κάποιον άλλο που κάνει επίμονα φασαρία μέσα στην κινηματογραφική αίθουσα, να ξέρεις πως ίσως είμαι εγώ.

Δεν είσαι περίεργος. Απαιτείς σεβασμό.

Καλή πρωτοχρονιά.
Νίκος

J95 είπε...

ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ ΣΚΑΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΣΠΑΤΑΝΑΙΟΙ, τι έρχεστε ρε κακομοίρηδες σινεμά και μου σπάτε τα αρχίδια και μου χαλάτε την ησυχία μου? Ποίος σας είπε οτι έχετε το δικαίωμα να ζαλίζετε τα παπάρια του κόσμου στην αίθουσα επειδή στο σπίτι σας δεν έχετε χώρο να την παιξετε. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕ ΖΩΑ (παρατηρώ πως τελευταία έχω αρκετά νεύρα. Θα το φροντίσω)

Το "ΣΠΑΤΑΝΑΙΟΙ" ήταν υπεραρκετό. Όλα τα υπόλοιπα εκτός του ότι εμπεριέχουν προκατάληψη, σεξισμό και λοιπά politically incorrect μπιζμπίκια, είναι επίσης υπερβολικά λάιτ: είπες "Σπαταναίοι", έληξε το θέμα. Οποιαδήποτε έξτρα βρισιά είναι σα να επιστρέφεις σε μέρος όπου έριξες υδρογονοβόμβα και να προσπαθείς να το αποτελειώσεις με αεροβόλο.

Κι εγώ τους είδα χθες τους Γκριμ στο Σινέ Χολαργός, όντως όχι και πολύ γαμάτη ταινία, όντως τι μαλάκες ήταν αυτοί που κορόιδευαν. Σε κάποια φάση βέβαια ένας άρχισε να μιλάει στο κινητό του κι έπεσε πάνω του όλο το σινεμά, οπότε ψιλοκυρίλεψαν.

Juan Diosfavor είπε...

είπες "Σπαταναίοι", έληξε το θέμα. Οποιαδήποτε έξτρα βρισιά είναι σα να επιστρέφεις σε μέρος όπου έριξες υδρογονοβόμβα και να προσπαθείς να το αποτελειώσεις με αεροβόλο.

Εδω έχεις μεγάλο δίκιο...Είχα ξεχάσει τη βαρύνουσα σημασία αυτής της λέξης..

Juan Diosfavor είπε...

Βαρύνουσα και πολυδιάστατη..

Ανώνυμος είπε...

Εμ, δεν τα ξεχνάνε αυτά Γιάννη μου...

Juan Diosfavor είπε...

Που είσαι ρε μέγα Φουσέκη,επιτέλους καταδέχτηκες να επισκεφτείς το blog...
Κανόνισε την πορεία σου για την Παρασκευή..

Ανώνυμος είπε...

ρε καραγκιοζακο οποιος σε ενοχλει ειναι σπαταναιος?τι βλαχος που εισαι