Σάββατο, Απριλίου 28, 2007

Sunshine

Καλούτσικο. Δε βγαίνουν και πολλές ταινίες επιστημονικής φαντασίας τελευταία οπότε για αυτές τις λίγες που βλέπω ας είμαι όσο πιο θετικός μπορώ.. Μου άρεσε πολύ η μουσική. Η σκηνοθεσία ήταν επίσης αρκετα καλή και κάποια πλάνα πραγματικά μαγευτικά. Προφανώς και ο Boyle προσπάθησε να κάνει τη δική του Οδύσσεια του διαστήματος αλλά χάθηκε λίγο στο δρόμο καθώς η ταινία του δεν είχε κανένα ιδιαίτερο βάθος. Μας πέταξε απλά στη μούρη ένα διαστημόπλοιο που πάει να δώσει ένα χεράκι στον ήλιο. Καααλά. Άν μου λέγαν οτι εκείνο το "πιάτο" που κουβαλούσε το διαστημόπλοιο ήταν γεμάτο κώλους που με πορδές και μεθάνιο θα αναζωπύρωναν τον ήλιο θα μου φαινόταν πιο πιστευτό.

Μου θύμισε λιγάκι μια πολύ παλιά μούφα που είχα δεί, με τη οποία όμως είχα καραγουστάρει τότε, το Event Horizon. Ιδιαίτερα εκεί στο σκηνικό με τον καπετάνιο του παλιότερου Ikarus περίμενα να μας πεί οτι το προηγούμενο πλοίο, μπήκε σε μαύρη τρύπα, πήγε στην κόλαση και τελικά γύρισε πίσω με το διάολο μέσα του. Μ'άρεσε η ατμόσφαιρα του πάντως, οπότε άν δεν έχετε τίποτα καλύτερο και θέλετε ψιλοδιαστημικό θριλεράκι θα σάς το πρότεινα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hahahaha αυτό λέγαμε χτές με ένα φίλο περί βοηθείας στον ήλιο

έλεος :)

Juan Diosfavor είπε...

Ε ναι, όπως και να το κάνεις θα ήταν πιο πρωτότυπο!