Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2006

Υστερία απο τη Σιβηρία

Ρε..ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΡΕ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΧΙΟΝΙΑ. Μιά για αυτά που έρχονται, μια γι αυτά που υπάρχουν ήδη έξω απο την πόρτα μου και μιά γι' αυτά που θα έρθουν. ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ. Δεν υπάρχει δηλαδή τίποτα άλλο σοβαρό αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και τον κόσμο? Ειναι εμετικό το πώς τα ελεινά μέσα μαζικής ενημέρωσης αυτής της χώρας πιάνουν μια τριήμερη κακοκαιρία και την αναδεικνύουν σε κοσμοιστορικό γεγονός.

..Ακου ακου τώρα..μιλάει για έναν ηλικιωμένο ο οποίος γλίστρισε και έσπασε το ποδι του. Λές και αυτό συμβαίνει μόνο όταν πέφτει χιόνι. Α ρε κωλόχιονο τι κάνεις στο κόσμο, τον σπρώχνεις και πέφτει κάτω..ο παππους ο καημένος. Ντροπή σου.

Δεν με χέζουν λέω εγώ. Απο την ώρα που άνοιξα τα μάτια μου δεν ακούω τίποτα άλλο. Ο ζουζουνιστός θόρυβος έρχεται μέσα απο το σαλόνι που βρίσκεται η TV και τίποτα αλλο δεν ακούω εκτός απο δημοσιογράφους να φλυαρούν ακατάπαυστα με ανταποκριτές. Είναι απίστευτο. Έχουν στείλει 5-10 απο δαύτους σε κάθε διαμέρισμα της χώρας να ερευνούν...τα χιονια και να φοβίζουν τον κόσμο. Αυτό δε λέγεται πληροφόρηση ρε μαλάκες. Αυτό λέγεται σου ζαλίζω τα τέτοια λέγοντας σου συνέχεια το ίδιο πράγμα μήπως καταφέρω να σε αγχώσω και βγάλω είδηση. Είναι πολύ περίεργο δε οτι αυτούς τους δημοσιογράφους δεν τους έχω ξαναδεί ποτέ. Προφανώς είναι οι μερίδα των κακομπληρωμένων φουκαράδων οι οποίοι χρησιμοποιούνται μόνο σε τέτοιες περιπτώσεις. Τα θύματα δηλαδή που πιστεύουν οτι (επιτέλους) τους δίνεται η ευκαιρία για να αναδειχτούν.
Δεν μπορώ να πιστέψω οτι κάθε δελτίο πιάνει μια μια όλες τις περιοχές της Ελλάδας και αναλύει .... Αφήστε με ρέ να το απολάυσω, μη μου τη σπάτε έτσι. Είμαι τρείς μέρες κλεισμένος στο σπίτι και το απολαμβάνω όσο ποτέ. Γιατί να πρέπει να μου μυρμηγκιάζετε το μυαλό με τις ανούσιες κάτω του μηδενώς αηδίες σας?


Σήμερα το γκρίζο τοπίο άλλαξε και ο ήλιος σε συνδιασμό με το χίονι λειτουγρέι καταλυτικά στο να ανέβει η διάθεση μου. Θα κλείσω οριστικά την τηλεόραση και θα πάω να φτιάξω κανένα χιονάνθρωπο πρίν φύγει το λευκό.